vineri, iulie 05, 2013

Lasă-mă să simt

Visele vorbesc cu mine,
Ele vor să spun ce simt
Firea tace și mă-ngână,
Nu pot fi, ceea ce sunt.

Zâmbetul nu mă cunoaște,
Sufletul e făr de aripi,
Vântu-mi tremură obrazul
Cel brăzdat acum de lacrimi.

Vreau să strig să mă descarc!
Lumea să m-audă acum,
Rațiunea vrea să tac.
Nu pot să nu-mi văd de drum.

Simt o lipsă în adânc,
Care noaptea nu-mi dă pace
Și mă doare foarte mult,
Eu o rabd pentru că-mi place.

Întunericul mă prinde
Și îmi dă să beau venin,
Somnul să-l adorm îndată
Să-mi beau cupa cea de vin.

Luciul ochilor s-abate,
Prin a nopții fum de moarte,
Țip și nimeni nu m-aude.
Totul e precum o carte.

Rânduri multe așezate,
Amintiri uitate zac.
O copertă le umbrește,
Pe raft, mute stau și tac.

O, mărite cer albastru,
Haide să te-mbrățișez!
Întunericul să piară,
Pe un nor eu să m-așez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu